Skip to content

Korduma kippuvad küsimused

Siit leiad vastused enimküsitud küsimustele.

Üldine

Kuidas saan kasutajatoega kõige kiiremini ühendust?

Meie lehel all paremas nurgas on sinine ikoon LIVE chat aknaga. Kui me oleme parasjagu offline, on kõige kiirem meetod meile helistada. Või on alati võimalik kontakteeruda ka e-maili teel.

Milliseid makseviise te pakute?

Meie eesmärk on pakkuda võimalikult laia maksevalikut. Selleks on meie makseviisides esindatud kõik Eesti pangad ning lisaks on võimalik tasuda ka Apple Pay ja Google Pay'ga. Loomulikult on valikus ka erinevad järelmaksuviisid ning mitmes osas maksmine.

Kas ma saan toote tagastada või väljavahetada?

Jah, seaduse kohaselt on e-poest ostes 14-päevane tagastusõigus/vahetusõigus kui toode on avamata, kasutamata.

Kas teil on ka füüsiline kauplus olemas?

Meil on jalaravikabinet, kus on kogu meie tootevalik esindatud. Kui soovite koha pealt toote soetada, palume eelnevalt meiega ühendust võtta ning aeg kokku leppida.

Kas te tegelete ka probleemsete jalgade hooldusega/ravipediküüriga?

Jah, meil on jalaravikabinet, kust antud e-pood ka alguse sai. Tegeleme erinevate jalaprobleemidega - küüneseene ja jalaseene ravi toetus, soolatüükad, konnasilmad, nahapaksendid, paksenenud küüned, traumaküüned, ka juhused kui küüs maha tuleb, eakate jalad, diabeetikute jalad, psoriaatikute jalad jpm. Broneeri aeg ja loe rohkem siit: www.jalgadehooldus.ee/broneeri-aeg.

Ostmine

Kas teil on hetkel soodustusi?
Kas te müüte tooteid ka firmadele?

Jah, meie klientideks on pediküüri tegijad, jalaravispetsialistid, kosmeetikud üle Eesti. Kui ka Sina oled teenusepakkuja või edasimüüja, siis ärikliendiks saad registreerida end siit.

Kas ma saan oma saadetise liikumist jälgida?

Kui oleme omalt poolt tellimuse väljastanud, tuleb Sulle automaatne teavitus, kus on ära märgitud ka jälgimiskood. Kui seda mingil põhjusel seal ei ole, palun võta meiega ühendust ja saadame Sulle selle.